Duymayan Kalmasın 11 Aralık 2017 Özeti Star Tv Neler Olacak ? 11.12.2017

Duymayan Kalmasın Son Bölüm Özeti:Burak için bir diğer skandal. şimdi Murat`la. Bildiği tek şey başım belaya girmek ve herkesle savaşmaktır. En azından karısıyla mesut olsaydı her iki aşktan da iyi geçmezdi. Fahriye onu herkesten uzaklaştırıyor ve kimse onunla çalışmak istemiyor soner kabadayı biara dilinden düşmeyennbsp; hıımmm bi şeyler duymuştuk bir tanesi benle beraaber demiş sor aa ben bilmiyodum demiş falan filan. Seren okuduğunu anlamıyorsun. Adam eşimin yanında tanımıyorum dedim diye demiyor. Kıçından uyduruyorsun. Açıklamayı yine oku.Duymayan Kalmasın 11 Aralık 2017
Anlamadan etmeden mal mal yorum yapıyosun.Seren ekrana cok yakisiyorsun asla birakma bu programi. Ortalik acaip insanlarla dolmus ki ozan a murat a falan fır dönüyor millet ya, edep ya edepp Bu arada ebru şalli cidden saf bir kadin ki esini birakip bulunmamakta sinan la yoktur evli garip adamlarla adini duyurdu. Gul gibi iki tane evladin var, keske evine yuvana sahip cikaydin birakmayaydin Olan cocuklarina oluyor. Bugunku proqram daha yoktur diye yazmadim lakin Azerbaycandan Royaya odul verdiniz sebep konusmadiniz hic onu.unutmayiniz ki sizleri azeriler de izliyor.daha bugunku proqram bitmedi bekliyorum eger roya olmazsa kiriliriz size ve her gun izlediyim proqrami izlemem bi daha
Google+'da Paylaş

Yazar Dizi Özetleri

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder